Koronawirus

Szanowni Państwo,
z dniem 18 marca został uruchomiony adres mailowy rejestracja@spzozslomniki.pl, na który można składać zamówienia na leki stale podawane. W treści maila prosimy o wpisanie imię, nazwisko, adres, nazwę leku, dawkowanie i nr telefonu. Po wystawieniu recepty pracownicy skontaktują się z Państwem telefonicznie lub mailowo w celu podania 4-cyfrowego kodu odbioru leków w aptece.

uruchomiony został dodatkowy numer telefonu do rejestracji ogólnej: 12 385 70 78 wewn. 0.

Szanowni Pacjenci. 
W związku z wprowadzeniem w dniu 14.03.2020 r. stanu zagrożenia epidemicznego prosimy o przebywanie na terenie Przychodni w tym samym czasie nie więcej niż do 10 osób z zachowaniem co najmniej 1,5 m odległości od siebie. 
Jednocześnie w trosce o bezpieczeństwo zdrowotne Państwa i personelu medycznego apelujemy o korzystanie z teleporad (porady udzielane przez telefon). 
Lekarz na podstawie telefonicznie przeprowadzonego wywiadu medycznego i oceny stanu zdrowia Pacjenta ma możliwość wystawienia zwolnienia lekarskiego (e-ZLA), e-skierowania oraz e-recepty, w razie konieczności lekarz przekaże 4-cyfrowy kod w celu odbioru leków w aptece. 
 
Dziękujemy za odpowiedzialne podejście do zaistniałej sytuacji.

Szanowni Rodzice i Opiekunowie Prawni.
Ze względu na wprowadzenie stanu zagrożenia epidemicznego, zgodnie ze stanowiskiem Konsultanta Krajowego w dziedzinie Pediatrii w trosce o bezpieczeństwo zdrowotne pacjentów, zawieszamy do odwołania wszystkie wizyty profilaktyczne dzieci, w tym szczepienia, które bez uszczerbku dla zdrowia dziecka mogą być wykonane w terminie późniejszym.

Szanowni Pacjenci.
Informujemy, że w związku z dynamicznie rozwijającą się sytuacją epidemiczną, zmuszeni jesteśmy czasowo zawiesić udzielanie nieodpłatnych jak i komercyjnych świadczeń medycznych w zakresie rehabilitacji leczniczej.

Szanowni Pacjenci.
W związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego mającego na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej przez wirus SARS-CoV-2, w trosce o Państwa i personelu medycznego bezpieczeństwo zdrowotne, od 16.03.2020 r. do odwołania czasowo zawieszamy udzielanie świadczeń medycznych w Poradni Stomatologicznej.
 
Pacjentów z bólem prosimy o kontakt m.in. z następującymi placówkami medycznymi:
  • Uniwersytecka Klinika Stomatologiczna w Krakowie tel. 12 424 55 55, 12 424 54 70
  • Miejskie Centrum Stomatologii Śródmieście Sp. z o.o., tel. 12 423 24 28,
  • Denta-Med. całodobowo tel. 12 259 80 00
  • Centrum Stomatologiczne Medi-Dent Anna Dejworek tel. 609 813 636

Szanowni Pacjenci, dbajmy razem o bezpieczeństwo epidemiologiczne! Jeśli nie musisz – nie przychodź do Przychodni!

Zgodnie ze stanowiskiem Sanitarno-Epidemiologicznym każdemu pacjentowi, rodzicowi bądź opiekunowi prawnemu zgłaszającemu chęć wizyty do lekarza POZ NAJPIERW należy udzielić TELEPORADY. Tylko w sytuacjach KIEDY JEST TO NIEZBĘDNE pacjent powinien zostać umówiony na konkretną godzinę do lekarza POZ.

Zadzwoń pod nr: Rejestracja POZ 12 388 29 99 - możliwy jest telefoniczny kontakt z lekarzem, udzielenie przez niego TELEPORADY i wystawienie recepty, a w rezultacie wykupienie leków bez obecności w Przychodni. Lekarz telefonicznie poinformuje Państwa o 4-cyfrowym kodzie do odbioru recepty w aptece.  

Poradnia Pediatryczna Dzieci Chore – przyjmuje po uprzednim kontakcie telefonicznym: Rejestracja : 12 640 13 79 – lekarz decyduje o konieczności wizyty w Poradni bądź ograniczenia wizyty do TELEPORADY.

Poradnia Dzieci Zdrowe - zalecamy Rodzicom ROZWAŻENIE ZASADNOŚCI wykonywania w okresie zalecanej izolacji społecznej szczepień, bilansów i patronaży.

Pobieranie krwi do badań jest możliwe tylko w przypadku badań CITO lub PILNE oraz badanie wskaźnika INR.

Aby ułatwić osobom przewlekle chorym, stale korzystającym z leków bądź z wyrobów medycznych wprowadziliśmy możliwość wypisania recepty na leki i zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne jako kontynuacje leczenia bez konieczności wizyty w gabinecie Lekarza POZ.

Aby uzyskać receptę na leki lub zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne jako kontynuacje leczenia należy:

  • W dniu złożenia zamówienia być zapisanym do naszej przychodni (posiadać aktywną deklarację) i być uprawnionym do świadczeń w oparciu o weryfikację w systemie EWUŚ).
  • Złożyć do rejestracji przychodni czytelnie napisane zamówienie na recepty. Na zmówieniu pisemnym powinny się znaleźć: imię i nazwisko pacjenta, PESEL, nr telefonu, nazwisko swojego lekarza, wykaz leków przyjmowanych stale w ramach kontynuacji leczenia wraz z dawkami i ilością zamawianych opakowań.
  • Zamawiać recepty na leki, które są kontynuacją leczenia czyli są przyjmowane stale w chorobach przewlekłych. Lekarz nie przepisze leków „ na życzenie”, antybiotyków, leków nasennych i uspakajających.
  • Recepta wypisana może być na okres nie dłuższy niż 3 miesiące
  • Zamawianie recept odbywa się tylko w rejestracji przychodni. Nie można zamówić recept telefonicznie.
  • Lekarz w razie wątpliwości może odmówić realizacji całości lub części zamówienia. Konieczna jest wtedy wizyta w gabinecie lekarza POZ.
  • Recepta będzie dostępna do odbioru do 3 dni roboczych od dnia przyjęcia zamówienia, o czym pacjent zostanie poinformowany.
  • Nie ma możliwości „zamówień” na skierowania, wnioski, zaświadczenia i inne. W tych sprawach konieczna jest wizyta u lekarza.
Co ma wspólnego Pieseł z e-receptą?
Co ma wspólnego Pieseł z e-receptą?